Remont pomieszczeń ratusza
W związku z rozpoczynającym się 27 maja (poniedziałek) remontem pomieszczeń ratusza, związanym z utworzeniem Biura Obsługi Klienta (BOK) oraz poprawą warunków lokalowych kasy urzędu, informujemy o zmianach w funkcjonowaniu urzędu.
W pierwszej kolejności remontowane będzie pomieszczenie Dziennika Podawczego, w miejsce którego powstanie BOK, dlatego jego obsługa przeniesiona zostanie do pok. nr 6 tj. kasy urzędu.Następnie remont obejmie kasę urzędu.
Prosimy zatem, wszystkich naszych klientów realizujących dotychczas wpłaty w kasie urzędu, o dokonywanie wszelkich płatności bezpośrednio w banku na drukach wpłat, które pomogą wypełnić nasi pracownicy.
Zakończenie powyższych prac planuje się na połowę czerwca br.
Za wszelkie powstałe utrudnienia, przepraszamy i prosimy wszystkich naszych klientów/mieszkańców o wyrozumiałość. Mamy nadzieję, że powstające Biuro Obsługi Klienta będzie świadczyć profesjonalną i sprawną obsługę, spełni oczekiwania mieszkańców i stanie się wizytówką Urzędu Miejskiego w Tuchowie.