Aktywuj e-BOK w PGNiG
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA Karpacki Oddział Handlowy w Tarnowie, spełniając oczekiwania swoich klientów uruchomiło bezpłatną aplikację internetową – elektroniczne Biuro Obsługi Klienta e-BOK wraz z usługą eko-faktura.
Aplikacja e-BOK jest dostępna przez 24 godz. na dobę pod adresem internetowym: www.ebok.pgnig.pl Korzystając z e-BOK klienci mają możliwość sprawdzania historii zużycia paliwa gazowego, monitorowania salda na rachunku rozliczeniowym, terminu płatności, podawania stanu gazomierza, opłacania faktur za pobrane paliwo gazowe, zmiany danych kontaktowych, wyjaśniania wątpliwości i zgłaszania reklamacji, a w przypadku wyboru usługi eko-faktura również podglądu wygenerowanych faktur.
Usługa eko-faktura polegająca na zastąpieniu faktur tradycyjnych w formie papierowej fakturami w formie elektronicznej, umożliwia natychmiastowe dostarczenie faktury do klienta tuż po jej wystawieniu, bez zwłoki związanej z wysłaniem jej w postaci tradycyjnego listu. Zachęcamy klientów do rejestrowania się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGNIG.
Tekst i fot.: PGNiG S.A.