Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Zamknięcie biurowca przy ul. Jana Pawła II 4


Prace remontowo-budowlane w budynku administracyjnym przy ul. Jana Pawła II 4 to jeden z etapów realizacji projektu pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Tuchowie, dofinansowanego ze środków pozyskanych z Funduszu Norweskiego EOG. W celu sprawnego przeprowadzenia tych prac biurowiec na czas od 2 marca do 31 grudnia 2015 r. zostanie wyłączony z użytkowania, co wiąże się z przeniesieniem zlokalizowanych tam biur do tymczasowych pomieszczeń.

Na biura zastępcze wybrany został budynek przy ul. Rynek 17. Przeniesienie nastąpiło w lutym 2015 roku.
Na drugim piętrze budynku znajdą miejsce biura Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS, tel. 14 65 10 169).
Na pierwszym piętrze Gminnej Administracji Oświaty oraz Referatu Inwestycji i Infrastruktury Drogowej.
Pozostałe biura urzędu zlokalizowane zostaną w ratuszu, gdzie można będzie załatwić sprawy z zakresu:
– działalności gospodarczej (pok. nr 2 na parterze lub w Biurze Obsługi Klienta),
– zarządzania kryzysowego, spraw wojskowych i z zakresu przeciwdziałania alkoholizmowi (pok. nr 11 na piętrze).
Biuro radcy prawnego OPS przeniesione zostanie do ratusza na piętro do pok. nr 17 i czynne będzie jak dotychczas we wtorki od godz. 10.00 do 15.00.

Ponadto przypominamy, że biuro ds. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zostało przeniesione już wcześniej do ratusza (pok. nr 5 na parterze, wejście z dziedzińca ratusza). Obsługę mieszkańców w zakresie składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub pomocy w jej wypełnianiu będzie również, jak dotychczas, pełniło Biuro Obsługi Klienta (pok. nr 7 na parterze). Wszelkie informacje, dotyczące złożonych deklaracji oraz wyjaśnień, zgłoszeń dot. płatności, wywozu odpadów komunalnych i in. związane z gospodarowaniem odpadami komunalnymi można będzie uzyskać w pok. nr 5 na parterze (obsługa mieszkańców z: Burzyna, Buchcic, Dąbrówki Tuchowskiej, Jodłówki Tuchowskiej, Lubaszowej, Mesznej Opackiej i Siedlisk) oraz w pok. nr 3, parter – biuro podatków (obsługa deklaracji z terenu: Tuchowa, Karwodrzy, Łowczowa, Piotrkowic, Trzemesnej, Zabłędzy).
Przeprowadzka biur do nowych lokalizacji zacznie się sukcesywnie już od 9 lutego i potrwa do końca miesiąca. Podczas przeprowadzki zostanie zachowana ciągłość w załatwianiu spraw, mogą jednak wystąpić drobne niedogodności, za które z góry przepraszamy. Mamy nadzieję, że poprawa warunków lokalowych przyczyni się do zwiększenia komfortu obsługi naszych klientów.

Dotychczasowa siedziba, Jana Pawła II 4:

Tymczasowa siedziba, Rynek 17: