Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

„Kocham.Nie biję”

Agencja PRactions – Zespół Adwokatów Medialnych zajmie się obsługą medialną 2 edycji kampanii społecznej „Kocham.Nie biję”. Akcja ma na celu ograniczenie zjawiska przemocy w rodzinie.

Będzie wspierana spotami telewizyjnymi, spotami radiowymi, plakatami oraz bilbordami w całym kraju. Kampania będzie objęta patronatem m.in. MSWiA (program „Razem Bezpieczniej”), Komendy Głównej Policji, Rzecznika Praw Dziecka. PRactions będzie wspierać Fundację Krajowe Centrum Kompetencji oraz pośredniczyć w kontaktach z dziennikarzami. W ramach kampanii planowana jest konferencja prasowa, która będzie prowadzona przez rzecznika prasowego Komendy Głównej Policji Mariusza Sokołowskiego, na której zaprezentowane zostaną spoty promujące kampanię.

„Przemoc w rodzinie jest w Polsce faktem. Nie mówi się o tym, a sąsiedzi wolą nie wtrącać się w nie swoje sprawy jak słyszą płacze i krzyki dzieci. Kampania, którą będziemy wspierać będzie kolejnym krokiem do ukrócenia tego wstydliwego procederu w polskich rodzinach. Dzięki zaangażowaniu takich gwiazd jak Piotr Adamczyk, Ania Wyszkoni, Ania Przybylska, Paweł Królikowski i Piotr Gruszka mamy nadzieję, że kampania nabierze odpowiedniego rozgłosu w mediach” – mówi Łukasz Jakubiak, dyrektor zarządzający PRactions.

„Ogólnopolski zasięg kampanii jest możliwy tylko dzięki współpracy ze wszystkimi mediami. W ubiegłym roku otrzymaliśmy ponad 500 zgłoszeń przypadków stosowania przemocy w rodzinie. Licząc na przychylność mediów, wyrażamy nadzieję na to, że tegoroczna edycja kampanii „Kocham.Nie biję” pomoże jeszcze większej liczbie osób” – mówi Konrad Wojterkowski, Prezes Fundacji Krajowe Centrum Kompetencji.