Kolejne usprawnienia w obsłudze mieszkańców
Zakończył się remont pomieszczeń tuchowskiego ratusza, związany z utworzeniem Biura Obsługi Klienta (BOK) oraz poprawą warunków lokalowych kasy urzędu. Jest to kolejne usprawnienie w obsłudze mieszkańców naszej gminy. Z racji usytuowania biur na parterze ratusza, zwiększyła się dostępność do usług dla mieszkańców, w tym osób starszych czy niepełnosprawnych.
Pomieszczenia otrzymały nowoczesny wygląd i funkcjonalność. Biuro Obsługi Klienta pełni obecnie rolę dziennika podawczego, informacyjną i można tu załatwić większość spraw urzędowych. Do dyspozycji klientów urzędu jest miejsce, w którym można wypełniać niezbędne formularze i wnioski. Pomocą w załatwianiu spraw i udzielaniu informacji służą uprzejmi i pomocni pracownicy.
W celu podniesienia jakości świadczonych usług wprowadzono „Regulaminu organizacji i funkcjonowania obsługi klienta w Urzędzie Miejskim w Tuchowie” wraz ze „Standardami postępowania i zachowania pracownika Urzędu Miejskiego w Tuchowie w zakresie obsługi klientów” oraz „Karta obsługi klienta Urzędu Miejskiego w Tuchowie” stanowiącą zobowiązanie kierownictwa urzędu i pracowników do profesjonalnej obsługi klienta.
Mamy nadzieję, że mieszkańcy korzystający z usług Urzędu Miejskiego w Tuchowie będą zadowoleni zarówno z warunków lokalowych, jak i jakości obsługi.
Przypominamy, że:
Biuro Obsługi klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Kasa jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:15.
Opracował: Jerzy Laska – Sekretarz Gminy