Opracowania strategii turystyki winiarskiej jako nowej marki turystycznej Pogórza
26 kwietnia 2017 r. odbyło się spotkanie w ramach projektu Tarnowskiej Organizacji Turystycznej pn. „Opracowania strategii turystyki winiarskiej jako nowej marki turystycznej Pogórza”.
Było to pierwsze z cyklu 12 spotkań z winnicami połączone z prezentacją założeń projektu dla przedstawicieli mediów.
Wydarzenie miało miejsce w Centrum Produktu Lokalnego w Rzuchowej.
Do tematyki projektu, zebranych na sali, wprowadzili przedstawiciele Zarządu Tarnowskiej Organizacji Turystycznej.
Ponadto reprezentanci organizacji wspierających, tj. Małopolskiego Stowarzyszenia Winiarzy, gminy Pleśna, gminy Ciężkowice oraz gminy Tuchów krótko opowiedzieli o zadaniach jakie zostaną realizowane na ich terenie w ramach projektu.
Przypomnijmy, że elementami projektu są: organizacja i przeprowadzenie II Międzynarodowego Festiwalu Wina TUCHOVINIFEST 2017 w Tuchowie, Pleśnieński Bachus (Pleśna), Dionizje w Tarnowie i regionie Pogórza, Niedziele z winiarzami – cykl działań promocyjno – edukacyjnych przy Skamieniałym Mieście w Ciężkowicach.
Przedstawiciele środowiska winiarskiego – Zofia Michałowska z Winnicy „Zadora”, Rafał Stec z Winnicy Rodziny Steców” oraz Jan Michałowski z gospodarstwa rolno-ogrodniczego, pszczelarskiego „Michałowin” zaprezentowali podczas spotkania swoje winnice i tradycje winiarskie kultywowane przez nich wraz z winami jakie wytwarzają.
Zadanie jest współfinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Pragniemy przypomnieć i zaprosić na kolejne spotkania w Centrum Produktu Lokalnego w Rzuchowej, które odbędą się: 20.05.2017r., 18.06.2017r., 23.07.2017r., 20.08.2017r., 17.09.2017r., 22.10.2017r., zawsze o godzinie 17.00 oraz na szereg innych wydarzeń związanych z projektem, o których będziemy informować na bieżąco.