Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Przeniesienie biura ds. obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

W związku z rozpoczętymi pracami remontowo – budowlanymi w budynku administracyjnym przy ul. Jana Pawła II 4, przeniesione zostało do pomieszczeń ratusza biuro ds. obsługi opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Obsługę mieszkańców w zakresie składania deklaracji czy pomocy w jej wypełnianiu będzie, jak dotychczas pełniło Biuro Obsługi Klienta (ratusz, parter, pok. nr 7).

Wszelkie informacje, dotyczące złożonych deklaracji oraz wyjaśnień, zgłoszeń dot. płatności, wywozu odpadów komunalnych i in. związane z gospodarowaniem odpadami komunalnymi można będzie uzyskać w pok. nr 5 na parterze, wejście z dziedzińca ratusza (obsługa mieszkańców z: Burzyna, Buchcic, Dąbrówki Tuchowskiej, Jodłówki Tuchowskiej, Lubaszowej, Mesznej Opackiej i Siedlisk) oraz w pok. nr 3, parter – biuro podatków (obsługa deklaracji z terenu: Tuchowa, Karwodrzy, Łowczowa, Piotrkowic, Trzemesnej, Zabłędzy).

Informujemy, że od marca przyszłego roku pracami remontowo-budowlanymi objęty zostanie cały budynek administracyjny i w związku z tym planowane jest jego wyłączenie z użytkowania do czasu ich zakończenia, które planowane jest na koniec grudnia 2015 r. (termin może ulec zmianie).

O nowej lokalizacji biur urzędu, Ośrodka Pomocy Społecznej i Gminnej Administracji Oświaty, na czas remontu poinformujemy mieszkańców w późniejszym terminie.

Planowany zakres prac remontowo-budowlanych budynku administracyjnego przy ul. Jana Pawła II 4, to m.in. termomodernizacja, polegająca na budowie nowego dwuspadowego dachu wraz z ociepleniem stropu oraz ścian, wymiana stolarki okiennej (zakończona w grudniu br.), wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej piwnic, wymiana instalacji c.o. Ponadto wymiana instalacji niskoprądowej i elektrycznej wraz montażem oświetlenia energooszczędnego, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, remont łazienek, prace malarskie. Dzięki zamontowaniu windy budynek zostanie dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Przypominamy, że inwestycja ta dofinansowana została w tym roku ze środków pozyskanych z Funduszu Norweskiego EOG w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Tuchowie (dofinansowanie w wysokości 857 219 zł.).

Za wszelkie utrudnienia w załatwianiu spraw urzędowych, związane z modernizacją budynku administracyjnego przy ul. JP II 4 serdecznie przepraszamy. Mamy nadzieję, że poprawa warunków lokalowych przyczyni się do zwiększenia komfortu obsługi naszych klientów.