XXXI sesja Rady Miejskiej
Informujemy, że XXXI sesja Rady Miejskiej w Tuchowie odbędzie się 24 kwietnia (środa) o godzinie 13:00. Obrady toczyć się będą w sali posiedzeń tuchowskiego ratusza.
Program:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu poprzedniej sesji.
4. Interpelacje radnych.
5. Sprawozdanie burmistrza Tuchowa z działalności w okresie między sesjami.
6. Informacja o działalności Pogórzańskiego Stowarzyszenia Rozwoju.
7. Ocena zasobów pomocy społecznej w gminie Tuchów za 2012 rok.
8. Informacja o działalności Ochotniczej Straży Pożarnej w gminie Tuchów.
9. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy gminy Tuchów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2012 roku.”
10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Domu Kultury w Tuchowie za rok 2012.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Biblioteki Publicznej w Tuchowie za rok 2012.
12. Przedstawienie sprawozdania finansowego gminy Tuchów i sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012 rok oraz podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia powyższych sprawozdań.
13. Sprawozdanie komisji rewizyjnej z kontroli wykonania budżetu za 2012 rok.
14. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2012.
15. Podejmowanie uchwał:
1) w sprawie ustalenia zasad wynajmu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Tuchów,
2) w sprawie zbycia lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w gruncie,
3) w sprawie zbycia nieruchomości stanowiącej własność gminy Tuchów,
4) w sprawie zbycia nieruchomości stanowiącej własność gminy Tuchów,
5) w sprawie zmiany Uchwały nr XXIX/235/2013 Rady Miejskiej w Tuchowie z dnia 20 lutego 2013 roku, w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej gminy Tuchów na lata 2013-2025,
6) w sprawie zmian w Uchwale nr XXVIII/227/2012 z dnia 28 grudnia 2012 roku – Uchwała budżetowa gminy Tuchów na 2013 rok.
16. Odpowiedzi na interpelacje.
17. Zapytania i wolne wnioski.
18. Zamknięcie obrad.