Zmiany organizacyjne w tuchowskim magistracie
Termomodernizacja tuchowskiego ratuszu przeszła w kolejną fazę wykonania prac termoizolacyjnych fundamentów, tym razem od strony dziedzińca. Jak informowaliśmy wcześniej, wymusi to zmiany organizacyjne w tutejszym urzędzie. Z dniem 13 lipca (poniedziałek) 2015 r. biuro referatu Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego rozpocznie pracę w tymczasowej lokalizacji, na piętrze ratusza w pok. nr 17 (sala ślubów, przejście przez pom. nr 16 – biuro Rady Miejskiej w Tuchowie).
Z tym dniem zmieni się również dostęp do biura geodezji, do którego można będzie dotrzeć przez biuro podatków – pok. nr 3 (parter).
W związku z powyższym, 10 lipca (piątek) 2015 r, biuro referatu Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego na czas przeprowadzki zostanie zamknięte.
Zakłócenia w komunikacji mogą potrwać do końca listopada br. Za utrudnienia przepraszamy.